S.C. OPTIPLAZA S.R.L., in calitate de vanzator/producator de ochelari la comanda, acorda o garantie de 24 de luni pentru produsele vandute prin intermediul www.optiplaza.ro. Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos:  

Conditii de acordare a garantiei

Garantia acordata prin prezentul certificat se refera strict la produsul achizitionat. Nu face obiectul prezentei garantii prescriptia optometrica prezentata de purtator, pe baza careia a fost livrat produsul, Optiplaza nefiind in niciun fel raspunzatoare pentru corectitudinea datelor inscrise in prescriptia optometrica.

Perioada de garantie incepe de la data eliberarii produsului consemnata in certificatul de garantie. Cumparatorului i se garanteaza ca produsul va fi reparat gratuit, in cazul defectarii acestuia in conditiile normale de utilizare pe durata perioadei de garantie. Inlocuirea produsului se va face numai atunci cand repararea nu este posibila. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre Optiplaza si cumparator conform legii 449/2003, in termen de maxim 15 zile calendaristice.

La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul este obligat ca, impreuna cu produsul defect, sa trimita o copie a facturii si certificatului de garantie primite in colet impreuna cu ochelarii.

Optiplaza inregistreaza defectiunile ce fac obiectul garantiei in anexa de la certificatul de garantie, “Fisa de evidenta a interventiilor”. Produsele sau partile defecte, inlocuite in garantie, trec in patrimoniul Optiplaza.

Urmatoarele situatii anuleaza acordarea garantiei:

• utilizatorul nu prezinta toate documentele solicitate;
• interventiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparatiile executate asupra produsului de catre firme si persoane, altele decat personalul calificat al magazinelor OPTIPLAZA;
• neconcordanta dintre produs si caracteristicile inscrise in certificatul de garantie aparuta după momentul vanzarii;
• schimbarea starii originale a produsului.

Urmatoarele defecte nu sunt acoperite de garantie:

• defecte generate de zgarieturi, deformari, fisuri, distrugeri partiale sau totale;
• defecte generate de nerespectarea de catre cumparator/utilizator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare si utilizare a produsului prevazute in instructiunile de utilizare ce insotesc produsul;
• defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibratiilor.