Conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului (valabil pentru ochelari de soare si lentile de contact). Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original,cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Comenzile efectuate pe www.optiplaza.ro se pot returna GRATUIT.

Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Produsul va fi returnat in ambalajul initial, impreuna cu factura originala si certificatul de garantie.

In cazul solicitarii unui alt produs, se va achita diferenta de pret, daca produsul ales este mai scump. OPTIPLAZA va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea produsului pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sunt suportate de S.C. OPTIPLAZA S.R.L.

Dupa finalizarea cererii de retur si aprobarea acesteia, veti primi un email cu datele de transport si intervalul orar in care agentul firmei de curierat se va prezenta la adresa specificata in comanda. Daca doriti inlocuirea produsului va rugam sa specificati numele ochelarilor cu care doriti sa faceti schimbul.

Pentru restituirea banilor va rugam sa ne trimiteti prin email la adresa eshop@optiplaza.ro codul IBAN si numele titularului contului in care doriti sa returnam banii. In cazul platii online, banii vor fi returnati in contul din care ati facut plata.

Comenzile complete de ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C. Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului. Clientul isi asuma raspunderea asupra corectituidinii datelor regasite pe reteta si confirma faptul ca datele introduse in reteta sunt corecte si nu sunt mai vechi de un an.