'
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL
Organizatorul campaniei este OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A., societate cu sediul in Str. Amiral Horia Macelariu nr. 61-81, corp B, parter, camera 4, sector 1, Bucureşti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/10150/2019, cod unic de inregistrare 41476070, cont bancar RO69 BACX 0000 0018 8164 3002, denumit in continuare Organizator. Clientii care achizitioneza produse si/sau servicii aflate in campania prevazuta in prezentul Regulament sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului Regulament, potrivit celor menţionate mai jos.
SECŢIUNEA 2. ZONA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI
Campania se desfaşoară in toate magazinele Optiplaza din tara.
SECŢIUNEA 3. DURATA PROMOŢIEI
Campania este valabila in perioada 08.01-29.02.2024.
SECŢIUNEA 4. CONTINUTUL CAMPANIEI “Cumperi mult, ai reduceri mari”
Campania “Cumperi mult, ai reduceri mari” presupune aplicarea unei reduceri procentuale la ochelari de soare si / sau ochelari de Vedere (rama + 2 lentile) achizitionati din magazin, pe acelasi bon fiscal, in functie de valoarea totala a achizitiei, astfel:
• 15% reducere pentru cumparaturi in valoare cuprinsa intre 499 lei si 999 lei
• 20% reducere pentru cumparaturi in valoare cuprinsa intre 1.000 lei si 1.999 lei
• 25% reducere pentru cumparaturi in valoare cuprinsa intre 2.000 lei si 2.999 lei
• 30% reducere pentru cumparaturi in valoare de minimum 3.000 lei
Reducerea se aplica in cosul de cumparaturi prin aplicarea codului de vouchcer WINTER.
In campanie participa toate produsele cu exceptia celor din brandurile Dita, Cartier si Chopard.
Campania nu se cumuleaza cu alte oferte /pachete/campanii disponibile in magazin sau cu beneficiile cardului de fidelitate.
SECTIUNEA 5. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
Campania mentionata in prezentul Regulament nu presupune in mod automat prelucrarea de date cu caracter personal. De la caz la caz, in functie de fiecare campanie desfasurata, Optical Investment Group si afiliatii acestuia pot prelucra date cu caracter personal. Detalii privind astfel de prelucrari se vor regasi la fiecare campanie in parte precum si in cadrul politicii de confidentialitate. In masura in care Optical Investment Group si afiliatii acestuia vor prelucra date cu caracter personal apartinand participantilor la campanie, persoana vizata va fi in mod corespunzator informata conform prevederilor din Regulamentul General privind Protectia Datelor.
Optical Investment Group SRL se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”), aplicabil incepand cu 25 mai 2018.
Pentru mai multe detalii privind modul in care Optical Investment Group prelucreaza datele dumneavoastra cu Caracter personal va invitam sa consultati si:
Politica de confidentialitate https://www.optiplaza.ro/articole/politica-de-confidentialitate.html – care poate fi consultata accesand web site-ul: www.optiplaza.ro.
Politica de utilizare cookie-uri https://www.optiplaza.ro/articole/articol-cookie.html care poate fi consultata accesand web site-ul: www.optiplaza.ro.
SECŢIUNEA 6. MODIFICAREA REGULAMENTULUI
Prezentul Regulament poate fi modificat conform dispozitiilor legale. Nici o modificare nu poate fi retroactiva.
SECŢIUNEA 7. PUBLICARE
Prezentul Regulament este pus la dispozitie, gratuit oricarui solicitant în magazinele Optiplaza. Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile din România.
SECŢIUNEA 8. DISPOZITII FINALE
Legea aplicabila prezentului Regulament este legea romana.
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.